Menu

Feedback od użytkowników twojej witryny. Jak go uzyskać?

29 sierpnia 2019 - Zakres usług
Feedback od użytkowników twojej witryny. Jak go uzyskać?

Ukończyłeś kilka szkiców projektowych dla nowej witryny. Wysłałeś nawet te nowe projekty do swojej witryny. A teraz zastanawiasz się, co ludzie – osoby odwiedzające Twoją witrynę – myślą o tych nowych zmianach.

Ten artykuł pomoże ci zdobyć owy feedback od internautów.


Bądźmy zabawni

Więc prawdopodobnie uważasz się za poważnego biznesmena lub bizneswoman i prawdopodobnie nigdy nie myślałeś o tym, aby twoja opinia była trochę zabawniejsza, prawda?

Czemu nie? Śmieszne formularze opinii z pewnością przyciągną uwagę odwiedzających twoją stronę. Sporo eksperymentowaliśmy z różnymi formularzami opinii i sposobami interakcji z użytkownikami naszej witryny. Zabawny GIF i świetne treści stanowią świetne wprowadzenie. Więc śmiało, pokaż trochę humoru.

Bądźmy mili

Hasła typu „Witaj!” świetnie nadają się nie tylko do witania odwiedzających witrynę, ale także do poruszania określonych tematów, takich jak zbieranie opinii. Pytając o opinie, zalecam, aby były jak najbardziej osobiste, takie jak spersonalizowany pasek Hello Bar ze specjalną wzmianką, taką jak „Cześć miłośnicy Przykład! Czy podoba Ci się nasza integracja? Daj nam znać i zdobądź bezpłatną torbę z gadżetami”.

Wyczucie czasu jest kluczowe

Czy kiedykolwiek zostałeś poproszony o pozostawienie opinii o nowej aplikacji natychmiast po jej zainstalowaniu?

Cóż, zdecydowanie nie jest to prawidłowe. Oprócz tych kreatywnych sposobów, by poprosić odwiedzających witrynę o opinie, chodzi również o właściwe określenie czasu. Wysłanie właściwego e-maila we właściwym czasie jest równie ważne, jak zadanie właściwego pytania we właściwym miejscu i czasie. Jeśli masz zainstalowane śledzenie witryn (np. Google Analytics lub Heap), możesz odfiltrować użytkowników, którzy odwiedzili określoną liczbę stron internetowych lub wykonali określone czynności.

Social Media

Wiem, że Twitter, Facebook i spółka mogą nie być idealnym miejscem dla każdej firmy, jeśli chodzi o proszenie o opinie. Ale może to być miejsce, w którym możesz gromadzić uczciwe opinie od odwiedzających witrynę i potencjalnych klientów w nieformalny sposób.

Strona kontaktowa

OK, to może być oczywiste, ale także naprawdę ważne. Staraj się być jak najbardziej otwarty, jeśli chodzi o kanały opinii. Nie ma jednego właściwego kanału, ale prawdopodobnie jest ich kilka. Jeśli odwiedzający Twoją stronę wolą pocztę elektroniczną, podaj informacje kontaktowe na swojej stronie, które można łatwo znaleźć. Jeśli odwiedzający Twoją stronę wolą Twittera. Świetnie, bądź na Twitterze i upewnij się, że cię tam znajdą.

To co myślą użytkownicy o twojej witrynie jest bardzo istotne. W końcu to im musi się podobać nasza strona, żeby zaistniała w sieci. Dlatego nie żałuj czasu na użytkowników i ich opinie!