Menu

Letnie kampanie reklamowe w Internecie

21 czerwca 2022 - Zakres usług
Letnie kampanie reklamowe w Internecie

Letnie kampanie reklamowe w Internecie. Czas lata w 2022 roku jest wyjątkowy – jest to pierwszy bowiem rok bez obostrzeń związanych z epidemią COVID-19. Znacznie chętniej będziemy wyjeżdżać, kupować i stołować się w restauracjach czy pubach na świeżym powietrzu. Jak wiadomo, wiele zależy od pogody, jednak specjaliści od kampanii reklamowych zadbali o to, by nawet w niepogodę nasz wzrok kierował się ku lazurowym plażom, uśmiechniętym modelom i odkrywaniu ciekawych miejsc. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów. 

Reklama na billboardach to idealne rozwiązanie na letnie kampanie. Jak wynika z analiz Googla, aż 84 proc. wyszukiwanych fraz turystycznych w ostatnich miesiącach dotyczy destynacji w Polsce. Efektem tego będzie wzrost ruchu na drogach, co w naturalny sposób zwiększa widownię dla nośników reklamy zewnętrznej. Lipiec i sierpień będą więc idealnymi miesiącami do realizacji letnich kampanii na wielkim formacie. Wody, napoje, lody, piwa, ubezpieczenia, hotele, regiony turystyczne, stacje benzynowe – to produkty, usługi i miejsca, które idealnie pasują do kampanii na billboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście czy innych miastach i drogach dojazdowych.

Letnie kampanie reklamowe w Internecie.

Dodatkowy efekt można osiągnąć, dzięki synergii mediów, czyli łączeniu billboardów z Google Ads, czy Facebook Ads. Klienci widzą wtedy tę samą reklamę na swoich smartfonach i nośnikach reklamy zewnętrznej. Przekaz mocnej na nich oddziałuje i wywiera większy wpływ, korzystając z psychologicznego efektu czystej ekspozycji.

Konsumenci coraz częściej korzystają z wyszukiwarki Google i YouTube podczas podejmowania decyzji o zakupie danego przedmiotu lub usługi. Każdego dnia takie informacje są wyszukiwane w Google ponad miliard razy! – Stąd też, tożsame letnie kreacje z kampanii reklamowych pojawiają się coraz częściej także w sieci. Mechanizm i logika ich wyświetlania jest zależna od przyjętych celów marketingowych, toteż warto w tej kwestii zaufać specjalistom z doświadczeniem, którzy odpowiednio skonfigurują i wdrożą zaplanowane działania także w sferę internetową.

Jako ciekawostkę, warto dodać, że Google jeszcze w tym roku wprowadzi innowacje. Takie jak Moje Centrum Reklam, by zapewnić użytkownikom kontrolę nad prywatnością podczas korzystania z Internetu. Użytkownicy będą mogli wybierać typy reklam, które  chcą oglądać częściej lub rzadziej, i kontrolować sposób, w jaki ich dane wpływają na reklamy, które widzą w YouTube, wyszukiwarce Google i na karcie Discover.  Te rozwiązania mogą i powinny wciąż pracować na korzyść reklamodawców. Google zapewnia, że równoczesne zwiększenie prywatności użytkowników i wspieranie ekosystemu dla reklamodawców jest jak najbardziej  możliwe.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *